Monday, February 13, 2012

1stly ak nk ucap Syukur ke Hadrat Ilahi yg masih panjangkan umurku untuk memulakan perjalanan yang hidup baru sebagai seorang suami kepada seorang isteri yang bernama Aida Bt Abd Hadi..hadir sebagai pelengkap hidup ak tak semudah yang disangkakan dan tak semudah yang aku kenal wanita sebelum2 ini..dugaan sangat yang hebat ku kuatkan semangat..maka inilah hasilnya...

entry kali ni aku lebih focuskan perjalanan hidup sebagai seorang suami..huhuhu...tepat pada pukul 4.30 petang pada 25.11.2011 aku sah sebagai seorang suami kepada Aida Bt Abd Hadi..hehehe..gugup ngadap muka Tok Kadi yg bagi ceramah dekat 45 minit...hehehe...26.11.2011 aku bersanding di Laman Pengantin Taman Melawati...outdoor aku skip 1 hari..aku jump ke hari isnin malam..outdoor tengah2 bandar metropolitan..nasib baik la aku dengan wife aku jenis muka slumber tak kesah shoot tengah2 bandar depan orang ramai...

No comments:

Post a Comment